Forum 9 Siedlceka Dru┐yna Wŕdrownikˇw Semper Fidelis Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

12 dnia od owulacji bardzo bolał mnie brzuch na dole.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 9 Siedlceka Dru┐yna Wŕdrownikˇw Semper Fidelis Strona G│ˇwna -> O forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 655
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:35, 05 Kwi 2014    Temat postu: 12 dnia od owulacji bardzo bola┼é mnie brzuch na dole.

bo to jest roznica
[link widoczny dla zalogowanych]
. sprawianie przyjemnosci tej 2 osobie jest poniekad (wg mnie) obowiazkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

podziwiam cie nie masz pojecia ile radosci mi sprawiaja, usłyszec to od zupełnie obcej mi osoby,.. [link widoczny dla zalogowanych] Jak jakas stronka niebedzie sie chciala otworzyc daj znac.
a moze to pozycja nie ta? Kilka dni temu chcia┼éam zrobi─ç niespodziank─Ö mojemu facetowi i przefarbowa─ç w┼éosy na blond.Mia┼éam 1 problem.....od 2 lat ferboje na czarno!Poniewa┼╝ nie mia┼éam zbyt wiele funduszy wiedzia┼éam ┼╝e wizyta u fryzjera odpada.Za namowa kole┼╝anki -kt├│ra ju┼╝ to robi┼éa!poprosi┼éam mam─Ö o na┼éo┼╝enie mi rozja┼Ťniacza firmy JoannaRozrobi┼éam dwa opakowania gdy┼╝ mam w┼éosy do ramion i s─ů one do┼Ť─ç grube.Trzyma┼éam rozja┼Ťniacz oko┼éo godziny by uzyska─ç lepszy efekt!I cho─ç drapa┼éam sie po g┼éowie i przeklina┼éam .....to da┼éam rade!!!Po sp┼éukaniu rozja┼Ťniacza mia┼éam w┼éosy bia┼ée u nasady i pomara┼äczowe na ko┼äcach.Ju┼╝ si─Ö ba┼éam ze nic si─Ö nie da z tym zrobi─ç........ale nast─Öpnego dnia po┼éo┼╝y┼éam jeszcze na to farb─Ö miodowy blond-loreala.............i mam w┼éosy jak Nelly Furtado HAHAHAHAHAH bardzo mi sie podoba!Ca┼ékowity koszt mojego eksperymentu to 30z┼é!Za miesi─ůc(jak troch─Ö mi w┼éosy odpoczn─ů)zrobi─Ö sobie jeszcze na nie pasemka ton ja┼Ťniejsze Efekty wodoczne ju┼╝ po tygodniu je┼Ťli kto┼Ť przestrzega tej zasady. No i jak to zwykle bywa w naszym polskim szowinistycznym grajdo┼éku gdzie panuje stereotyp u─çi┼Ťnionej matki polki- w efekcie zawsze wszystkiemu jest winna kobieta... Ja jeszcze mam troch─Ö czasu do narodzin male┼ästwa, wi─Öc na razie si─Ö nie martwi─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
wawawa-> Ty mieszkasz w Paryzu?Jesli tak to jak Ci si─Ö podoba? myslicie ze na ta nadrerke mi pomog─ů te tabletki?/ No i srubki sie luzuja, skrzypi, trzeszczy (a nie jestem otyla). nie lubie uzywac fluidu jak juz to jakos lekko pudrem... Nie wspolzylam jeszcze i choc nie byla to moja pierwsza wizyta wzystko mi wytlumaczyl, badal delikatnie, pytal sie czy boli, zrobil cytologie. Tu kupi┼éem Naukowcy zbadali ,ze w zaleznosci od czlowieka, wieku, plci, budowy itp, wchlanialnosc tluszczow z przewodu pokarmowego do krwi wynosi od 12 do 15 g/h.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zobacz moj watek z 17.08 ja te┼╝ mia┼éam torbiel tarczycy w cie┼Ťni , wida─ç by┼éo go┼éym okiem guz poprzez sk├│r─Ö , / torbiel tworzy si─Ö w guzie, p─Ökaj─ů naczynia i do ┼Ťrodka wylewa si─Ö krew/ jestem 3 tygodnie po operacji, nie mia┼éam ┼╝adnych dodatkowych objaw├│w, nawet wyniki tsh, ft4 mia┼éam super.Endo od razu kazala mi usun─ů─ç won to ┼Ťwi┼ästwo chociaz ten guz nie by┼é nowotworem to jednak , profilaktyka przeciwrakowa wszystkie guzy powy┼╝ej 1 cm - rosn─ůce sie usuwa bo mog─ů sie uz┼éosliwi─ç.Jak chcesz dodatkowe informacje to napisz na maila [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╝ycz─Ö ci by ko┼Ť─ç ros┼éa w naturalnie szybkim tempie i by┼éa silna jak stal tego samego tobie ┼╝ycz─Ö.. jednorazowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dolegliwo┼Ťci mog─ů nieco z┼éagodzi─ç zio┼éowe nasiad├│wki np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W miescie ktory nie ma jeszcze Komisu a ma około 17.000 mieszkancow o inf. [link widoczny dla zalogowanych] Jest zlosliwy na maxa...eh
Jak bede mia┼éa jakies informacje na ten temat to od razu napisze. MOHITO ma dobrze odszyte ubrania i do┼Ť─ç d┼éugo si─Ö trzymaj─ů. Zazdroszcz─Ö WAM, wszystkim normalnym kobietom tego, ┼╝e poruszacie Wa┼╝ny dla Was temat. Mam do┼Ť─ç. wi─Ökszo┼Ťci z was dom to azyl, miejsce do kt├│rego chcecie wraca─ç, ale u mnie jest inaczej [link widoczny dla zalogowanych]
Pierwsza Jesli ktos umie cos robic naprawde dobrze (nawet w malym zakresie) - naprawde dobrze, to tylko kwestia czasu i wiary ze sie uda. nic sie ma nie poprzestawia p├│┼╝niej??? Higienizacj─Ö mia┼éam w gabinecie Tarabu┼éa, jak najbardziej Ci go polecam. przepraszam mia┼éo by─ç nie zgodze si─Ö to ┼Ťwiadczy chocia┼╝by o Twoim zaangazowaniu w sprawe. Kwas hialuronowy z czasem wyparowuje przez sk├│re i nic , ┼╝aden nawet slad w naszych ustach po nim nie zostaje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Waga chyba juz na stałe dwucyfrowa - 99,4.
[link widoczny dla zalogowanych]
JAk p├│jdziecie do lekarza z ka┼╝d─ů inn─ů diet─ů to lekarz TE┼╗w wielu przypadkach WAM ZABORNI jej stosowania bo ka┼╝da dieta jest r├│wnowa┼╝na z POTRZEB─ä POZBAWIENIA NASZYCH posi┼ék├│w OKRE┼ÜLONYCH SK┼üADNIK├ôW a to oznacza POZBAWIENIE ORGANIZMU jakiego┼Ť PIERWIASTKA DZI─śKI KT├ôR
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale klimat jest tu zupelnie inny, o wiele lagodniejszy tym bardziej [link widoczny dla zalogowanych] Armstronga piosenki,ahhh
jak mikrodermabrazja da jakis efek, to na bank dam wam o tym znac NIC!!! W kwietniu bylam na przesluchaniu , a pierwszy swiadek byl wzywany na 03.08.07. zapraszam na piwo kiedys czytalam taka opowiastke, moze to i na forum ktos pisal, juz nie pamietam. [link widoczny dla zalogowanych]
Leczylam sie, on tez ... g├│rniak jest pusta i niesympatyczna -mialam okazje doswiadczyc na wlasnej skorze.. A bardzo ch─Ötnie, ale niestety nikt mi nie odda┼é p┼éyty, zabrali lekarze jak do operacji sie szykowa┼éam i wsi─ůk┼éa, podaj meila to Ci wy┼Ťl─Ö zdj─Öcie kt├│re zadecydowa┼éo, ┼╝e jeszce miesi─ůc i koniec Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Term Line, Alveo, Elvia, Lida, Linea, Sibutril, Sibutramin, Adipex NOVOSLIM, ASYSTORSLIM, Meridia i itp- trucizny. Szukam utworu, ┼╝adnych s┼éow nie pami─Ötam, w j─Özyku angielskim, ┼Ťpiewa m─Ö┼╝czyzna, piosenka spokojna, rozlu┼║niaj─ůca, m─Öski ch├│rek spiewa a a a aaah, co┼Ť w tym stylu Ja kupilem duze opakowanie naturella chyba 500 sztuk tanio wychodzilo. najlepiej bedzie jak pojdziesz do jakiegos specjalistycznego sklepu i tam sie zapytasz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja ju┼╝ wczoraj po mie┼Ťcie chodzi┼éem w spodniach i T-shircie - bez bluzy a tym bardziej bez kurtki.
[link widoczny dla zalogowanych]
z farmacj─ů, kt├│r─ů r├│wnie┼╝ rok studiowa┼éam,dla zorganizowany student znajdzie czas zar├│wno na nauk─Ö jak i na imprezowanie , tak┼╝e nie jest ┼║le, po┼éo┼╝na to fajny zaw├│d, wiadomo super kasy mo┼╝e nie zarabiaj─ů ale dla chc─ůcego nic trudnego, najwa┼╝niejsze jest robi─ç to co si─Ö w ┼╝yciu podoba, ┼╝eby si─Ö nie m─Öczy─ç codziennie w pracy, ja d─ů┼╝y┼éam do swojego upragnionego celu jakim by┼éa stomatologia, za trzecim razem si─Ö uda┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

co to moze oznaczac??? [link widoczny dla zalogowanych] Obecnie rajstopy w Sprayu Sally Hansen s─ů niedost─Öpne.
Od dzisiaj zaczynam je bra─ç, wi─Öc zobacze, jak to dzia┼éa na szcz─Ö┼Ťcie Gynalginu jest tylko 10 tabs├│w. Masz racj─Ö najnowsza Ksi─Ö┼╝a powinni mie─ç rodziny, wtedy nie by┼éoby takiego zak┼éamania , ┼╝e niby ka┼╝dy ┼Üwi─Öty a te Ma┼éolaty i nie tylko na bokach...... A co do Twojego pytania, odpowiem tak: Jest tam ch┼éopak Marcin, taki opalony, s┼éysza┼éam, ze super ┼Ťcina. Mi lekarz przepisa┼é Mercinol i wszystkie si─Ö super same wch┼éon─Ö┼éy, nie trzeba ┼╝adnej operacji, bo to i tak sie odnawia, trzeba je zalecza─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e to przestroga dla biznesmen├│w ktorzy chca zarabiac ┼éatw─ů kase zeby sie w to nie pakowa─ç. Foremniak wg mnie W OGOLE nie jest nawet ladna tylko potwornie przecietna, nijaka. Na pocz─ůtku nie nale┼╝y te┼╝ wystawia─ç go na s┼éo┼äce i k─ůpiel tylko pod prysznicem, wi─Öc teraz jest najlepszy moment, poniewa┼╝ potem zaczn─ů si─Ö baseny, wyjazdy i opalanie. bra┼éam 4 tabletki na raz przez 3 dni i w ci─ůgu 10 dni ma by─ç krwawienie, wi─Öc ka┼╝dy na pewno i nbaczej, i pewnie zale┼╝y od kt├│ego dnia cyklu Ja dzis sie smieje, ze powinni mi ja wreczyc na lotnisku 10 lat temu Teraz b─Ödzie to m├│j drugi cykl po leczeniu, poprzednio nie uda┼éo si─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 655
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:35, 05 Kwi 2014    Temat postu: no to i ja do┼é─ůcz─Ö do klubu ostatnio noce to koszmar ci─ů

Podobno drogi 200zł za wizyte, ale rewelacja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od wewn─Ötrznej strony, od kciuka przez d┼éugo┼Ť─ç ok. A tak na marginesie to czy zastanawia┼éy┼Ťcie si─Ö kiedy┼Ť jak wygl─ůda WASZ facet w czerni ale w samej koloratce ??????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, [link widoczny dla zalogowanych] od dw├│ch dni naprawde pilnuje sie z diet─ů i zauwa┼╝y┼éam co┼Ť dziwnego - nadprodukcje ┼Ťliny!!
Jakie sa najwieksze nie wiem. No ja np. Wczoraj robi┼éam ┼╝ele na tipsie (pono─ç nie mog┼éa zrobi─ç mi d┼éugich bez tipsa, a tu czytam o formie...) i s─ů grube Ponadto us┼éysza┼éam, ┼╝e wype┼énienie takich jest dro┼╝sze od wype┼énienia robionych wcze┼Ťniej samym ┼╝elem bez tipsa, ale nie rozumiem, dlaczego? Dziewczyny-polecam wam peeling z kawy- rewelacyjna sprawa!! no dokladnie zgadzam sie z tym co wyzej zosta┼éo napisane, jakby mi ktos to wyj─ů┼é z ust [link widoczny dla zalogowanych]
Troszeczk─Ö te┼╝ kojarz─Ö nowe osoby, bo przyznaj─Ö, ┼╝e czasem wpada┼éam zajrze─ç, przeczyta─ç co og├│lnie si─Ö dzieje (taka kontrola), wi─Öc nie czuj─Ö si─Ö a┼╝ tak bardzo wyautowana z obiegu Moje propozycje: Jak z tym walczy─ç, bo mo┼╝e nie ma potrzeby i┼Ť─ç do chirurga. Zabkowanie troch─Ö mniej doskwiera, no i codziennie podaje ok 15 kropelek wit,C. Ostatnie tygodnie warte s─ů przemy┼Ťle┼ä tylko sie wdziecznie usmiechac i za wszystko dzi─Ökowac . [link widoczny dla zalogowanych] zna-skory/na-czym-polega-chirurgiczna-korekcja-blizn-poopera cyjnych.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od kilku dni dr─Ötwieje mi lewa r─Öka( palec serdeczny i maly jak i czesc reki pod tymi palcami) My┼Ťla┼éem ┼╝e to przejdzie, ┼╝e nadwyr─Ö┼╝y┼éem za mocnymi treningami na si┼éowni, ale ca┼éy dzie┼ä czuje odr─Ötwienie mniejsze lub wieksze i nie chce ust─ůpi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a jak ta blizna wyglada czy jest zaglebiona czy plaska?
[link widoczny dla zalogowanych]
CO Z JO-JO? Je┼Ťli chodzi o mnie to nie mam jakiego┼Ť specjalnego menu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
eee gawiedz nie ┼Ťmiac sie z nas.

Ja nie u┼╝ywam nic na blizn─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] chce zeby do mnie wrocila
po szkle i przed ewentualnym zabiegiem spr├│buje tatua┼╝u medycznego pod kolor sk├│ry, czy kto┼Ť mia┼é z tym do czynienia?sa efekty pokrycia ja┼Ťniejszej blizny? Wida─ç, ┼╝e fryzjerstwo jest dla niego pasj─ů nie tylko sposobem na ┼╝ycie, jest mi┼éy, sympatyczny, uprzejmy, ch─Ötnie doradzi, w jakiej fryzurze b─Ödzie nam do Twarzy. ) W regulaminie wiekszosci forum jest zawarte iz nie nalezy nikogo obrazac ,ale jezeli sa dowody ktore mozna przedstawic to takie posty sa brane powaznie pod uwage bo wtedy nie jest to oskarzanie bezpodstawne. Alkoholik to pieprzony egoista bluszcz,bierze du┼╝o a w zamian nie da nic. [link widoczny dla zalogowanych]
Tak wi─Öc nie przejmuj si─Ö brakiem wydzieliny i dbaj o higiene swojego p─Öpka, a b─Ödzie ok [link widoczny dla zalogowanych] driana_lima_3.jpg gg 66150703 ┼╝ycz─Ö Ci ci─ů┼╝y mnogiej z wielowodziem, to wtedy zrozumiesz potrzeb─Ö operacji sk├│ry na brzuchu Walka z cellulitem na pewno b─Ödzie ┼éatwiejsza. Telepatycznie? Waga stoi prawie dwa tygodnie, ale mam nadziej─Ö, ┼╝e zaraz ruszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ten sposob na to patrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
co jest dla Ciebie wa┼╝niejsze? *********************************
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po kilku dniach trwania diety zauważysz wyraźne zmiany w wypróżnianiu. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko przynajmniej w 70% sama sobie zapracowałam
Nie uwa┼╝am jednak by┼Ť mia┼éa pow├│d do wyrzut├│w sumienia. Ja robilam Oberstufenpr├╝fung. Ale najwazniejsze, ze masz blisko ukochanego czlowieka i cale zycie przed soba U mnie duszno i cos si─Ö chmurzy. Ale moja walka przynosi efekty. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] a do----> oczy_blue W czasie g┼éod├│wki bardzo wa┼╝na jest te┼╝ piel─Ögnacja jamy ustnej. Kiedy jelita s─ů czyste i sprawne nie mamy problem├│w z wch┼éanianiem i wydalaniemi, nasze cia┼éo jest zdrowe, a my mo┼╝emy cieszy─ç si─Ö ┼╝yciem. A tak na marginesie to czy ktoras z was ma bardzo krotka szyjke macicy i byl w ciazy? Powiedz odstawi┼éas Bromergon i po 2 miesi─ůcach zasz┼éa┼Ť w ci─ůze? jest pod opiek─ů pani prof Nowakowskiej z PREGMEDu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

amatorka rozporka--- hmm musze zobaczyc jak mam ustawione , moze faktycznie masz racje a ja ostatnio chcialam sobie jeszcze bardziej obciazenie podkrecic.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Öki za odpowied┼╝,kupi┼éam kurs na p┼éycie metody fiberglass i chyba jet do bani bo pokazywali jak si─Ö wtapia ozdoby na jedwab;przykleja na lakier i pokrywa resin─ů,ciekawe jak to d┼éugo wytrzyma
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kurcze,kazdy ma inny przepis na zupe...aga2805 ja te┼╝ dzi┼Ť 4 dzie┼ä na zupie. [link widoczny dla zalogowanych] Od kogo┼Ť innego rozk┼éadan─ů hu┼Ťtawk─Ö.
CzEKam pozdro !!!!!!!!!!!! ja pracowalam w zabce i wcale nie jest zle!!jezeli ktos jest pracowity i chce pracowac to napewno podola zadaniu zaczyna sie pod gorke a jak tam u Was dziewczyny ? Idzcie do chirurga, je┼╝eli on tylko zrywa paznokcie to sobie ODPU┼ÜCIE i poszukajcie tego, kt├│ry wykona ten zabieg kt├│ry opisa┼éam. Staraj si─Ö je┼Ť─ç jarzyny zielone, unikaj grochu (zielonego i suchego) oraz kukurydzy. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie chce sie klocic,bo widze,ze tu nie tylko o religie chodzi,a i o rasizm... jesli kto┼Ť chce porozmawia─ç podaj─Ö gg 4209511 potem opadaj─ů a co jest na drugi dzie┼ä szkoda gada─ç...┼Ťpi─Ö nie ruszaj─ůc si─Ö, w┼éosy mam spuszczone za poduszk─Ö, ┼╝eby si─Ö nie wyprostowa┼éy, ale to na nic. I tak myslalam zeby w srode tez jeszcze przetrzymac na soku a dopiero na 4 dzien wprowadzic powoli warzywa i owoce. Ale nie poddam sie. Namawiam mojego Mi┼Ťka, ale co┼Ť opornie to wychodzi, mo┼╝e jak zobaczy m├│j kaloryfer te┼╝ si─Ö przekona Taki np pan stosujacy w 4 katach przemoc emocjonalna czy werbalna, na zewnatrz moze udawac zakochanego w niej do nieprzytomnosci gentelmena.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 9 Siedlceka Dru┐yna Wŕdrownikˇw Semper Fidelis Strona G│ˇwna -> O forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin